Tema: Re: REQ: odontologijos klinika
Autorius: lllll
Data: 2014-01-30 16:06:05
Ne Žaliakalnio (Kaunas), bet Žalgirio (Vilnius) :) netoli Kalvarijų g.
:) Šiaip mano supratimu, jie ir mokamai dirba, ir kaip suprantu, ten to
aukštesnio lygio tiesiog įstaiga - žandikaulių chirurgijos paslaugas
kitur nelabai kas teiks Vilniuje... Bet kaip sakau, jei tik plombavimo,
tai aš irgi jų nesirinkau. Jei kas sudėtingo, tai greičiausiai iš
daugumos pas juos pasiųs.

lllll