Tema: Re: REQ: odontologijos klinika
Autorius: lllll
Data: 2014-01-30 09:40:14
Priklausomai nuo procedūrų, turbūt...
Paprastam plombavimui ėjau Vilniuj į Gidentą - centre, technika nebloga
buvo, priekinius sutvarkė gražiai (buvo emalis "parėjęs" nuo vitamino c
pertekliaus ir kalcio trūkumo). Kadangi esu prie "prisibijančių", ėjau
pas rekomenduotą gydytoją, kuri moka su "bailiukais" kalbėtis.
Rimtesnėms procedūroms Vilniuje tik Žalgirio kliniką rekomenduoja (kiek
žinau, ir iš kitų siunčia - a la komplikuoti rovimai-operacijos ir t.t.).
Kaune kažkaip neatsirinkau, turiu pažįstamą dantistę, kuri arba namie
priima, arba kabinete Palemone, tai kažkaip kitko neieškojau.

lllll