Tema: Re: Kuriuo telmometru kuno temperatura tiksliausiai matuojas?
Autorius: Kicker
Data: 2014-01-10 08:41:30

"Dainiushas"  parašė naujienų news:lalti8$upd$2@trimpas.omnitel.net...

>tai be termometro nematai, kad vaikui 38? Ir kiekvieną kartą kur nors
>išleidžiant matuoji?
be termometro matau kad vaikas turi temp., bet kiek - tai be termometro
tikrai nepasakysiu ir priklausomai nuo to ar 37, ar 38 ar 40 laipsniu
priimami sprendimai kaip elgtis su vaiku.
Jei jūs gydot savo vaikus be termometro tai valio, gydykit, nieks netrukdo,
bet kai žmogus paklausia kokį pirkt termometrą o čia pradeda aiškint kad
nafig jo išvis nereikia ir vos ne lopai tiek kurie naudojasi, tai šito
nesuprantu.