Tema: Re: Kuriuo telmometru kuno temperatura tiksliausiai matuojas?
Autorius: Kicker
Data: 2013-12-02 14:48:47

"ALORA"  parašė naujienų news:l7aecu$c5o$1@trimpas.omnitel.net...

>aš savo vaiko būklę matau be temperatūros matavimo. Jeigu vaikas atrodo
>ligotas, o termometras rodo 36,9, aš elgsiuos su juo kaip su sergančiu ir
>atvirkščiai. ir niekad nesiimsiu jokių veiksmų vien todėl, kad kažką rodo
>termometras.
o jei vaikas atrodo neligotas, bet temperatura 38? vesi prie -20 y lauka,
leisi y baseina ir pan?

>Temperatūros pakilimas yra normali ir labai sveikintina organizmo gynybinė
>reakcija, ja gąsdinama vien dėl to, kad kištum savo vaikui chemikalus. O
>tam turi žinoti, ar temperatūra 37,9 ar 38,0. Pasiklausk fizikų, kiek
>tikslumo turi odos paviršiuje išmatuota temperatūra.
temperatura gali matuot ne tik odos paviršiuoje

>O svarbiausia, kad kiekvienas žmogus temperatūros pakilimą pakelia
>skirtingai ir kažką daryti reikia pagal jo SAVIJAUTĄ, o ne pagal tai, ką
>rodo termometras. Kitas atvejis - pas gydytoją ar ligoninėj, kur tavo vaiką
>mato pirmąkart ir nepažįsta, kaip jis reaguoja. Bet jeigu tu labiau tiki
>kažkokiu termometru nei savo vaiko pažinimu - nu tai ką aš žinau
tada man ydomu kaip pažinti savo vaika nesinaudojant termometru?

"Kicker"  wrote in message news:l7a709$6jm$1@trimpas.omnitel.net...

nori pasakyti kad pamatavusi temperatūrą savo vaikui, būtų px ką termometras
rodo ar 37,5 ar 39,5 ir tavo tolesnių veiksmų vaiko atžvilgiu neįtakotų?