Tema: Re: Kuriuo telmometru kuno temperatura tiksliausiai matuojas?
Autorius: ALORA
Data: 2013-11-29 18:12:14
aš savo vaiko būklę matau be temperatūros matavimo. Jeigu vaikas atrodo
ligotas, o termometras rodo 36,9, aš elgsiuos su juo kaip su sergančiu ir
atvirkščiai. ir niekad nesiimsiu jokių veiksmų vien todėl, kad kažką rodo
termometras. Temperatūros pakilimas yra normali ir labai sveikintina
organizmo gynybinė reakcija, ja gąsdinama vien dėl to, kad kištum savo
vaikui chemikalus. O tam turi žinoti, ar temperatūra 37,9 ar 38,0.
Pasiklausk fizikų, kiek tikslumo turi odos paviršiuje išmatuota temperatūra.

O svarbiausia, kad kiekvienas žmogus temperatūros pakilimą pakelia
skirtingai ir kažką daryti reikia pagal jo SAVIJAUTĄ, o ne pagal tai, ką
rodo termometras. Kitas atvejis - pas gydytoją ar ligoninėj, kur tavo vaiką
mato pirmąkart ir nepažįsta, kaip jis reaguoja. Bet jeigu tu labiau tiki
kažkokiu termometru nei savo vaiko pažinimu - nu tai ką aš žinau

"Kicker"  wrote in message news:l7a709$6jm$1@trimpas.omnitel.net...

nori pasakyti kad pamatavusi temperatūrą savo vaikui, būtų px ką termometras
rodo ar 37,5 ar 39,5 ir tavo tolesnių veiksmų vaiko atžvilgiu neįtakotų?