Tema: Re: Smarkiai krentantis regejimas vaikui
Autorius: RaR
Data: 2012-10-18 09:34:14
Bet šioje pat diskusijoje:

"Taip, panašu, kad kol nepraeinama kažkuri organizmo augimo stadija -
tol regėjimas keičiasi nepriklausomai nuo pratimų akims ir vitaminų.
Mano atveju pradinėje mokykloje pradėjo sparčiai prastėt regėjimas, o
kažkur 5-6-oje klasėje jau su -3.75 buvau. Tačiau toje vietoje viskas ir
sustojo."

arba

"kad tai patvirtina 4 iš 4 patirtis - mano, brolio, ir mano abiejų
vaikų. Per mus keturis buvo ir bandymų kažkaip reguliuoti skaitymus ir
televizorius, ir gydymų mankštomis ir pratimais (net ligoninėje!), ir
nieko nedarymo - koleriacijos tarp įdėtų pastangų ir trumparegystės
progresijos nepastebėta nė vienu atveju."

arba

"Man buvo tas pats - nuo pirmos klases pradejo bloget, 8 klasej buvo gal
-7, iki studiju pasieke -10/-11 ir stabilizavosi.
Teko ir klinkose pagulet, nieko gero patarti niekas negalejo, isskyrus
grauzt morkas ir treniruot akis pamainom ziurint I toli ir I artimus
abjektus.
Po 40 metu pradejo po truputi I pliusa eit , dabar - 9/-9.5 dioptriju
uztenka."

Taip kad negalima daryti kažkokių apibendrinimų iš vienos patirties.
Galbūt, tą režimą būtum bandęs anksčiau, o tuomet kai stabilizavosi -
valgęs morkas, padarytum išvadą, kad režimas naudos neduoda, ją duoda
morkos.