Tema: Re: Smarkiai krentantis regejimas vaikui
Autorius: lllll
Data: 2012-10-11 11:32:05
Aš nekalbu nuo visų kūno kultūros pamokų, bet pvz., gal tik kažkurios
užduotys stipriau apkrauna organizmą ir tai akivaizdžiai matosi.
Beje, kad augant keičiasi regėjimas - faktas ir iš mano pusės. Keitėsi
beaugant iki kokių 18 metų vos ne kas pusmetis/metai. Maždaug nuo 18,
gal pusę dioptrijos per kelis metus...

lllll