Tema: Re: Smarkiai krentantis regejimas vaikui
Autorius: S54
Data: 2012-10-15 13:14:45
kiek supratau neatsoko dar, gydytojai perspeja kad del didelio kruvio gali
atsokti.

"ALORA"  wrote in message news:k50qh5$2c3$1@trimpas.omnitel.net...

lankotės šiaip pas poliklinikos okulistą, ar buvot kur rimčiau?

Visų pirma, siūlyčiau tiksliai sužinoti, kas gi ten vyksta. Jeigu tai tikrai
tinklainės atšoka, gal Santariškių
klinikose konsultacijos kreipkitės?
Bet aš nesuprantu, jeigu tai atšoka, kodėl buvo gydoma 'vitaminais ir
mankštom"... žodžiu, siūlyčiau kreiptis į 2 ir į 3
gydytoją, o ne laukti. Aišku, vengti apkrovos reikia, jeigu taip jau yra,
bet visų pirma reikia žinoti, kodėl tinklainė
apskritai atšokinėja, jeigu duktė nėra kokia nors ekstremali sportininkė ar
juodadarbė. Šitam straipsnyje yra pavardžių
http://www.musuzodis.lt/mz/200209/str14.htm (asmeniškai nepažįstu, bet
manau, kad tikrai diagnozę nustatys). Esminis
principas yra tas - organizme vyksta kažkoks procesas, dėl kuria ima
atsidalinti tinklainė (jeigu tai tikrai atšoka).
Net jeigu ir bus padaryta tik operacija ir ji situaciją pataisys - proceso,
sukėlusio atšoką, tai nesustabdys ir jis
vyks toliau. Todėl tikslas yra išsiaiškinti, kas sukelia atšoką. Ta prasme,
tai antrasis tikslas. Pirmasis - gauti
tikslią diagnozę. Nebijokit gydytojų klausti. Žinoma, bus daugybė tokių,
kurie jūsų už tai nekęs ir bus nemandagūs, bet
tada iškart bus aišku, kad jie nežino, kas prie ko ir skiria belekokį
gydymą.