Tema: Re: kas efektyviausia nuo knarkimo?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-10-12 15:08:39
TAI KA DARIT TADA?!? ar nieko nedarit .. ;)

"ALORA"  wrote in message news:k58r89$nn1$1@trimpas.omnitel.net...

tai čia lengvasis variantas, kai priežastis mechaninė ir akivaizdi. Bet
tokių yra mažuma.

Nusilpęs minkštasis gomurys - kaip jis ten gali nusilpti? Jei tai būtų
priežastis, tai jis būtų nusilpęs ir dieną, tai
reiškia, reiktų knarkti visada.

beje, aš nieko nesakiau apie mokslą, nes tai, ką sakiau, nemokslas. Tai gal
buvo mokslas prieš kokius 200 metų.
Dabartinis mokslas viską suapvalina ir suprimityvina, todėl vienam simptomui
bandoma ieškoti vienos priežasties ir jai
'viską suversti'. Aš būtent kalbėjau apie atvejus, kai moksliškai
paaiškinamos priežasties nėra ir gerai žinau, kad
pataisius visą organizmo situaciją, tokie menkniekiai kaip knarkimas
išnyksta savaime. bet tai nėra lengva ir tabletės
nurijimu arba pasivoliojimu ant operacinės stalo nepasiekiama. Jeigu
pirmapradė priežastis nepašalinama, po apipjaustymo
knarkimas vis tiek atsistatys. Ir to negalima suversti tik viršsvoriui. Daba
kaip tik praktikoje turim pacientą - liesas
kaip pagalys, knarkia kaip traktorius, o visi burnos padargai normalaus
dydžio. Tad viršsvoris irgi nėra būtent ta
vienintelė priežastis