Tema: Re: kas efektyviausia nuo knarkimo?
Autorius: ALORA
Data: 2012-10-12 11:12:59
? apnėja dažniausiai yra obstrukcinė ir ją sukelia ta pati priežastis, kuri sukelia knarkimą - užgulti kvėpavimo takai.
O užgulti jie greičiausiai dėl gleivinių sutinimo. O gleivinės tinsta greičiausiai dėl naktinio organizmo valymosi.
Todėl knarkimas yra sisteminsi sutrikimas ir vietiniai metodai jam nepadeda. Bet kaip ir sakei - sumažinus organizmo
poreikį intensyviai valytis (pvz., negeriant vakare alkoholio). Metant svorį situacija gali dargi pradžioje pablogėti,
nes (ypač badaujant) susidaro labai daug šalintinų atliekų. Bet stabilizavus svorį (judant, ne tik mažinant valgio
kiekį) turėtų pagerėti. Greičiausiai dėl netiesioginio poveikio, nes jeigu knarkimas - sisteminis sutrikimas,
stabilizavus sistemą jis pagerės. Natūropatiniu požiūriu, reiktų gerinti limfos tekėjimą, tada nesusidarytų jos sąstovis
lengviausiai išsipučiančiose vietose - gleivinėse. Limfa, kaip žinia, širdies neturi, ji teka veikiama elementarių
fizikinių dėsnių ir jeigu medžiagų koncentracijos ir dalelių kiekiai netinkami, jos tekėjimas sustoja. kadangi limfa yra
tam tikra kanalizacija, kurioje pilna visokių iš kūno šalinamų atliekų, sąstovio vietose ji veikia ne tik fiziškai, bet
ir chemiškai. Nu bet čia visokios abrakadabros, akademinė medicina limfa neužsiiminėja, tik krauju, nors limfos yra 3
kart daugiau, nei kraujo.