Tema: Re: kas efektyviausia nuo knarkimo?
Autorius: ALORA
Data: 2012-10-12 13:26:17
tai čia lengvasis variantas, kai priežastis mechaninė ir akivaizdi. Bet tokių yra mažuma.

Nusilpęs minkštasis gomurys - kaip jis ten gali nusilpti? Jei tai būtų priežastis, tai jis būtų nusilpęs ir dieną, tai
reiškia, reiktų knarkti visada.

beje, aš nieko nesakiau apie mokslą, nes tai, ką sakiau, nemokslas. Tai gal buvo mokslas prieš kokius 200 metų.
Dabartinis mokslas viską suapvalina ir suprimityvina, todėl vienam simptomui bandoma ieškoti vienos priežasties ir jai
'viską suversti'. Aš būtent kalbėjau apie atvejus, kai moksliškai paaiškinamos priežasties nėra ir gerai žinau, kad
pataisius visą organizmo situaciją, tokie menkniekiai kaip knarkimas išnyksta savaime. bet tai nėra lengva ir tabletės
nurijimu arba pasivoliojimu ant operacinės stalo nepasiekiama. Jeigu pirmapradė priežastis nepašalinama, po apipjaustymo
knarkimas vis tiek atsistatys. Ir to negalima suversti tik viršsvoriui. Daba kaip tik praktikoje turim pacientą - liesas
kaip pagalys, knarkia kaip traktorius, o visi burnos padargai normalaus dydžio. Tad viršsvoris irgi nėra būtent ta
vienintelė priežastis