Tema: Re: bukumas
Autorius: RaR
Data: 2012-10-02 08:53:47
Depresija irgi, tikriausiai, tik panašių simptomų visuma, o priežastys,
matyt, įvairios. Tų simptomų slopinimas antidepresantais, irgi manau tik
kraštutiniu atveju, kai gręsia savižudybė ir pan. Pvz. man nuo nemigos
pasiūlė antidepresantų, tai kai tik juos išgerdavau, po to atsiimdavau
dar labiau bemiegėmis naktimis. Iš viso esu išgėręs gal keliolika jų
tablečių, bet kai paskutinį kartą išgėriau, nebepadėjo. Matyt, reikėtų
didinti dozę ir pan. Beje, ir savižudybės, tikriausiai dažniausiai
įvyksta, kai nutraukiamas antidepresantų vartojimas - simptomus labai
sustiprina abstinencija.