Tema: Re: bukumas
Autorius: ALORA
Data: 2012-10-01 21:36:51
nebuvau perskaicius iki galo :]

pasiskaityk internete, koki suda 3 metus gerei. Pasiskaityk salutini poveiki
http://www.meppo.com/pdf/drugs/1580-SEROXAT-1329643727.pdf

Dar ne vienas savo problemu neissprende antidepresantais. Antidepresantai tik atima is taves galimybe i jas reaguoti ir
tuo paciu isspresti arba SAMONINGAI nustot imti i galva. Po vienu antidepresantu anksciau ar veliau seka tik kiti
antidepresantai (dabar butent esi toje situacijoje) ir taip iki niekingo gyvenimo galo. Dar ne vienas nuo antidepresantu
nepasveiko, bet daugybe susirgo, o kurie dar nesusirgo - susirgs (informacija is 30 metu praktikuojancio psichologo).
Abejoju, ar kazka galima padaryti jau pradejus zaisti antidepresantais... Paskaicius tavo aprasyma iki 'ligu ieskojimo',
is salies atrodo, kad tau sekasi puikiai. Turetum tuo dziaugtis. Tik tikiesi is saves kazko neimanomo (kalbu apie
laikotarpi pries vaistus). Visiems mokytis sunku ir visiems i galva nelenda neidomi informacija, o darbas daugmaz po
bugnais, ypac, jei yra idomesniu dalyku. Ar del to reikia sau galus darytis? Galbut tereikejo pakeisti veikla? To jokie
vaistai uz tave nepadarys