Tema: Re: GMO
Autorius: ALORA
Data: 2012-09-21 14:57:40
tai užsakytas tyrimas ir užsakyta panika (aišku, čia standartinis metodas :). Vokietijoje tai paskelbė per radiją ir
teliką kaip labai bauginančią informaciją, kurią nagrinės 'tarnybos'. Pernai tokiu pat būdu buvo sudoroti eksportiniai
agurkai iš Ispanijos. Paskelbti duomenys, neva ant jų tūno pusšimtį žmonių nudaigojusios EHEC padermės sukėlėjai. Po
savaitės informacija paneigta, bet ispaniškų agurkų nieks nepirko ir daba jau jų netgi nėra pardavime. plintant panikai
nustota pirkti visus iš Ispanijos atkeliavusius vaisius/daržoves. Kažkas pasiekė, ko norėjo :)

Reiktų pasidomėt, iš kur į ES importuojama daugiausia kukurūzų ir kas stovi žemesnėse vietose...