Tema: Re: Invalidumo priezastis
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-08-29 21:30:40
Na, švelniai tariant gerokai prasilenkiate su realybe. Štai atsidarau
delfi, ten Breivikas stambiu planu. Galiu duoti galą nukirsti, kad
Breivikas nėra davęs delfi leidimo viešinti jo foto. Kita istorija
-klonio gatvė. Privati valda buvo rodoma iš vsų pusių, manote su
velnienės leidimu? Dar kitas pavyzdys - štai aš atsistosiu nuogas
savo bute prie lango ir uodegėlę smaukysiu, policija pamačius mane
baus, ar ne? Jei būtų taip, kaip jūs įsivaizduojate laikraščiuose
fotografijų nebūtų.

> [...]
manys, kad tu viešini jo kreivus dantis, taip

kalbos apie viešąją erdvę, o kalbama apie privačius
įžengia į kito privataus asmens teritoriją, tai dar