Tema: Re: onkologija, etc.
Autorius: ALORA
Data: 2012-07-02 19:14:33
nesupratau - noris pasakyti, kad jai kažką rado?
Aš žinau atvejį, kai vienam diedukui nustatė vėžį. Kaip perkūnas iš giedro dangaus, bo darė tik profilaktinius tyrimus
ir diedukas buvo iš esmės gan sveikas. po to prisiskaitė apie vėžius, sulyso kaip lavonas, nusilpo ir taip sakant
atgulė - ėmė laukti mirties. Gydymo atsisakė, nes vis tiek niekas nepadės, juk vėžys jį taip staigiai tvarko. Po to jo
moteriškė kažkaip priprašė jį visgi padaryti kartotinį tyrimą. kraujo rezultatai buvo labai blogi, atrodytų, tikrai
žmogėnas serga vėžiu. Bet vėžio žymenų tyrimas buvo neigiamas! Pasiknisus paaiškėjo, kad kažkas netyčia sukeitė
popieriukus (jo pavardė tipo Petras Jonaitis), kažkas netyčia daug negalvodamas tėkštelėjo žmogėnui tokią informaciją.
Gerai, kad chemoterapijos-spinduliavimų nepradėjo, tikrai būtų nuvarę į kapus. Veiksmas Vokietijoje.
Musyse tupi didžiulės galios. Klausimas, kam jas naudojame. neveltui sakoma, jeigu nori gyventi - medicina bejėgė. Bet
jeigu nenori, arba jeigu nori aplinkiniams savo liga kažką 'parodyti', tada medicina irgi bejėgė