Tema: Re: onkologija, etc.
Autorius: MaRiUs
Data: 2012-07-02 17:05:21
Jo mlia pabuk cia optimistas... kai zmonai ieskojo nuo ko geltonuoja
akiu baltymai, veziojo po huj zino kokias ten istaigas ieskojo kame
reples (nors funkciskai jokiu nesamoniu nebuvo, tik spalvele) tai ji jau
buvo isikalus i galva kad mirs geriu geriausiai ryt (charakteris
toks...) Tai as bandziau guost kad dar nieko nerado o tu cia laidojies
tipo, juk nemirshti dar.....
Tai blyn daba jau koki penkti metai prikaisioja mano optimizma toki :))))