Tema: Re: del motinystes pasalpos
Autorius: 0.5 B
Data: 2009-03-13 22:08:34

> Ne visai. Ji per paskutinius 24 menesius nuo pirmos atostogu dienos turi
> tureti ne mazesni kaip tiek ir tiek menesiu staza - va cia jau gali buti
> visokiu galimybiu, nes tuos menesius dabar kaip tik didina.

vat cia ir problema. ji turi 12 men staza per 2 pask. metus, BET: pasalpos
davimo salygos - iseinant motinystes atostogu, zmogus turi buti dirbantis,
t.y. mokantis imokas sodrai. Jei ji nedirba, kokiu dar "atostogu" gali
tiketis? taip man paaiskino sodros darbuotoja; gaunasi, kad net jei keletas
darbo menesiu pakliuna i tuos paskutinius 12 men., pagal kuriuos
skaiciuojasi stazas, jei ta 30a savaite ar pan. ji nedirbo, gaus spyga...
vat ar tikrai taip?