Tema: Re: Gyd.Jelena Tulcina
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-03-05 15:12:33
nugi tai čia viskas aišku ir paprasta, kaip du x du:

karvėms - gerklė todėl kad jos daro mūūūūūūūūū-ū-ū-ū-ū ,
avinams - galva , nes daužo į vartus,
vandeniams - manau su inkstais ir šlapimtakiais,
svarstyklėms  - su stuburu ir pusiausvyra,
žuvims - su kvėpavimu, ir ko gero klausa,
o mergelėms sugalvokit patys :),