Tema: Re: Gyd.Jelena Tulcina
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-05 08:59:15
aš skaičiau kažkada apie iridodiagnostikos išradėją. Jis, nedorėlis,
gaivalingoj jaunystėj gaudydamas pelėdą, sulaužė jai koją ir pamatę, kaip
tuo metu įvyko kažkoks pakytis jos kukulainėse. Niu, ir tada pradėjo šį
fenomeną nagrinėti.
Viena gydytoja (pirmąkart mane matydama) iš mano kukulainių nustatė, kad
mano silpna vieta yra gerklė. Nu ir tikrai ji yra mano silpna vieta. Ir ne
tai, kad tai būtų viena iš milijono silpnų vietų, bet tai ta vieta, kuri
atsisako pirmiausia:) Homeopatė su ommetru prieš 10 metų buvo nustačiusi
kasos sutrikimus. Tada dar nieko nebuvo, o daba pyst ir diabetas nei iš šio,
nei iš to. Tai vat taip, nori tikėk, nori netikėk:) Aš, kaip prisiekusi
skeptikė, aišku, netikiu, bet manau, kažkas tame yra, galbūt tikrai tai tik
metodo vystymosi pradžia. Jei organizmas veikia kaip knpas pagal kažkokią iš
anksto sudarytą programą (jei - sąlygos, tai - liga ar pan.), gal tikrai
kažkur ta programa užrašyta išorėje:)

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
iridologyje turbut nais. ir nedaukuom skyresi nuo ambzeis patikrintos
giagnostikos pagal delnu linyjes ;)