Tema: Re: Gyd.Jelena Tulcina
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-05 10:49:41
jeigu man uz tai moketu pinigus, galeciau diagnozuot/prognozuot ne tik is ommetro, bet is
paprastos Lempos kada nors ateityje daugeli ligu: diabeta, kariesa/eduoniii, hipertonija
jau neskaitamt visokius gripus, slogas, faktiskai visiems be isimties garbingiems Lietuvos
naujagimams.
  Kas liecia Ommetra:
  Ommetras matuoja ne zmogaus kuno varza, o odos varza. Esme tame, kad odos varzos
matavimai neapibreziant tam tikru salygu, yra Absoliuciai Nekorektiski. T.y., jie tiesiog
gaunami is tos pacios Lempos. Ir programa kompiuteryje, gaudama tuos rezultatus isduoda
lempines diagnozes.
  Norint gaut tikras varzos reiksmes, turetu but fiksuotas odos dregnumas, temperatura,
kontakto plotas, kontakto prispaudimo jega ir dar nemazai kitu parametru.
  Galima paeksperimentuot: paimt namuose ommetro gnybtus i rankas, viena i kaire, kita i
desine ir tiesiog pirstais suspaust stipriau - silpniau. pamatysit, kaip sokines ommetro
rodykle arba skaiciukai. Rezultata koki nori, toki uzsirasai.  jeigu paspjaudyt ant
pirstu, koks nenudzius, vel bus kitokie parodymai...
  Koroche, su ommetru yra absoliutus lochotronas.