Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: bzik
Data: 2012-02-07 16:04:24
kam gręžt grežinį, jei juo nesinaudojama? :)
Geležies perteklius yra įprasta problema, kuri sprendžiama statant nugeležinimo filtrą.
Jei šuliny nitratų perteklius, ko gero osmosinis filtras švariam vandeniui gaut yra išeitis. Tik klausimas ar geriant distiliuotą bus sveikiau - kaip sako tyrėjai, mineralizatorius nėra tiek efektyvus, kaip teigia pardavėjai.