Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: lllll
Data: 2012-02-07 15:53:31
cituoju savo pačios žinutę: " Va aš mieste gyvenu, puikiai iš krano geriu,
mano šeimyna kaime geria
_š u l i n i o_ vandenį ir pasistatę filtrą, ir kuris pašalina daugumą ten
medžiagų,
ir kuris mineralizuoja, atskirą filtrą skalbimo mašinai ir pan. Todėl, kad
ten tai reikalinga."
Giluminio gręžinio vanduo ten net laistymui netinkamas, viena geležis...

lllll

"bzik"  wrote in message news:jgqudv$212$1@trimpas.omnitel.net...

tai ir kalbėkim apie nuosavą grežinį, kur dažnu atveju be filtrų vanduo
apskritai netinkamas naudot. Visgi dauguma gyventojų naudojasi
centralizuotai tiekiamu