Tema: Re: IMAGO technologijos tipo diagnostikos
Autorius: PukiS
Data: 2012-01-20 10:13:49
nu ble, nu negali gi zmones ant TIEK durni but....

"dweller"  wrote in message news:jf7ce7$56a$1@trimpas.omnitel.net...

aiskei rimpti reikalai; citata is forumiuko:

:4u: Sveikos, buvau Siauliuose, labai patiko, tiesa pasakius dziaugiausi
rezultatais :super :super :super Vyrui biskuti prasciau. Tiksliai nustate,
kad smegenyse mazoka deguonies, todel jam labai svaigsta galva...inkstuose
uzdegimas :unsure: Aisku gydisim. Nustacius bakterijas, uzdegimus tas pats
aparatas skiria homeopatinius vaistus, vel su tuo aparatu ziurima,koks ju
poveikis ateityje :bigsmile:
Na man su stuburu problemos, tai gavau gerti koralu vandens ir kazkokios
zoles kapsiuliu :rolleyes: Ziuresim po triju menesiu liepe pasirodyt ir
stebesim vel nugaros taskelius :wub:
Labai sava gyditoja, viska papasakoja, malonu ir klausinet :wub: