Tema: Re: IMAGO technologijos tipo diagnostikos
Autorius: dweller
Data: 2012-01-18 23:09:27
aiskei rimpti reikalai; citata is forumiuko:

:4u: Sveikos, buvau Siauliuose, labai patiko, tiesa pasakius dziaugiausi rezultatais :super :super :super Vyrui biskuti prasciau. Tiksliai nustate, kad smegenyse mazoka deguonies, todel jam labai svaigsta galva...inkstuose uzdegimas :unsure: Aisku gydisim. Nustacius bakterijas, uzdegimus tas pats aparatas skiria homeopatinius vaistus, vel su tuo aparatu ziurima,koks ju poveikis ateityje :bigsmile:
Na man su stuburu problemos, tai gavau gerti koralu vandens ir kazkokios zoles kapsiuliu :rolleyes: Ziuresim po triju menesiu liepe pasirodyt ir stebesim vel nugaros taskelius :wub:
Labai sava gyditoja, viska papasakoja, malonu ir klausinet :wub: