Tema: Re: ALORAI
Autorius: CatBlack
Data: 2011-12-07 01:30:56
Hmm, cia biski rimciau jau gaunas... Nors kaip kam - man pvz. nepatiktu prie klinikiniu tyrimu dirbt, labai jau daug popierizmo...
Mazai turiu info apie sia sriti, nes Lietuvoj tokiu dalyku mazai kas uzsiima, o apie uzsieninius nedaug ka galiu pasakyti.. Nors UK draugelio zmona butent studijuoja farmacija su pakraipa i mokslinius tyrimus - tai turetu ir DE tokie buti?

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:jbluhq$gn3$1@trimpas.omnitel.net...
tai kad ekonomistas iš manęs kaip ir traktoristo balerina :) Norėjau į mokslinių tyrimų sritį