Tema: Re: ALORAI
Autorius: ALORA
Data: 2011-12-05 12:20:56
esu pagyvenusi moteriškė be kiowšų ir lyties keitimo operacijų ir su nepadirbtu 4 asmens kodo pradžioje. Prieš daug metų savo
mentalinėmis jėgomis įsigijusi vok./angl. kalbų filofalolologijos diplomą, po to teisiškai-administracinį magistrą, dabar
studijuojanti mediciną, po ko turėčiau gauti žmonių (nu)gydymo licenciją ir gal net ateisiu gyvųjų teisti. Gydyti, ta prasme :) Arba
ne. O dabar ir jau daug metų mano profesija - vertimai, o specializacija teisė ir medicina. Griaužto cool domeno nėra. Čia aš tik
šiaip noriu paįsivaizdinti, kad meką turiu.
Norite rašyti mano biografiją? :)