Tema: Re: kaloriju kiekis diena
Autorius: ManXP
Data: 2011-11-16 14:01:28
O man atrodo, kad bulves butu mazesnis blogis is situ 2. Nes is ko lietuviai
kepa kotletus dazniausiai? Is kiaulienos farso. Tai kiauliena jau ir taip
turi apie 20 gramu riebalu 100 gramu mesos, o tada i ta mesa dar primala
lasiniu ir iskepa aliejuj. Suvalgai kokius 200 gramu (kas butu turbut kokie
3 kotletai) ir gauni 2 paru riebalu doze... Nx, svelniai tariant :)

"VNO"  wrote in message news:ja086n$dr9$1@trimpas.omnitel.net...

nu koltetai tai dar puse velnio (nors ir murdosi alejuje kepami), ne bet
buklves tai nu nx :D

VNO