Tema: Re: kraujospudzio aparatas vaikui ?
Autorius: ALORA
Data: 2011-09-12 10:47:16
tai hiper ar hipo?
dar kartą kartoju - jeigu nemokėsi tinkamai matuoti, jokios naudos tavo matavimai neduos. Jeigu gydytojas atsižvelgs į belekaip ir
galbūt neteisingai atliktus matavimus, galbūt net žalos bus daugiau nei naudos. Paklausk gydytojo, kada reikia matuoti ir ar jam bus
iš to naudos. Ilgalaikis matavimas yra atliekamas specialiu prietaisu, kuris visą parą paliekamas ant paciento ir matuoja
kraujospūdį beigi įrašo kas valandą ar kas dvi, nepriklausomai nuo to, ką pacientas veikia. Va čia yra vertingi duomenys. Bet
nežinau, ar yra kas nors panašaus kūdikiams, skirto ne ligoninės sąlygoms.
Jiegu pats esi hipertrofikas ir moki pasimatuoti kraujospūdį sau, tai nereiškia, kad mokėsi jį pamatuoti kūdikiui ar žinosi, kas
kūdikiui ir turinčiam tam tikrų sutrikimų yra norma, o kas patologija. Tad bendradarbiauk su gydytoju - paklausk jo viso to.
Sutaupysite sau labai daug nervų ir kūdikiui neigiamų emocijų jaučiant, kad tai, kas susiję su juo, kelia jums tas neigiamas
emocijas.