Tema: Re: kraujospudzio aparatas vaikui ?
Autorius: Ruta
Data: 2011-09-11 19:44:42
Am 11.09.2011 07:10, schrieb ALORA:

> Aš vis tiek abejoju, ar reikia matuoti kraujospūdį. Manau, kad tai tik
> kels didesnį nerimą. Kraujospūdį reikia matuoti, jeigu nuo jo priklauso
> medikamentų dozė arba jeigu jam nukritus iki tam tikro lygio reikėtų
> kažką daryti. Bet, kaip suprantu, to nėra?

Na, čia priklauso nuo charakterio... Dažnai taip, bet pažįstu vieną
asmenį, kuriam  - jei jaučiais blogiau - reguliariai (!) matuotis
temperatūrą ir kraujospūdį labai padeda :) Kadangi jis tai daro jau daug
metų (ir, kas dėl kraujospūdžio, viską rašosi), tai yra sukaupęs nemenką
duomenų bazę, kuri jam, iš vienos pusės, pasijutus blogiau ir
pasimatavus, patvirtina, kad rezultatas toks, koks ir būna, kai taip
jaučiasi (reiškia, a) jis neišsigalvoja ir b) viskas kaip visada,
pasaulis dar negriūva) ir, iš kitos pusės, padėjo atsekti tam tikrų
situacijų poveikį.

Bet kuriuo atveju, jei jau užsiimti, tai tik reguliariai ilgesnį laiko
tarpą ir kuo tiksliau vienodomis sąlygomis (tuo pačiu aparatu, tuo pačiu
metu, ir, kadangi kūdikis dar visai mažas, tikriausiai geriausia, jei
tai darytų ir visada tas pats asmuo). Atskiri matavimai IMHO praktiškai
nuliniai, naudos gali duoti tik ilgesnis stebėjimas. O čia jau reikia
disciplinos :)))