Tema: Re: Akiniai su antirefleksinė danga
Autorius: lllll
Data: 2011-08-16 15:40:48
Postipris astigmatizmas, toriniai lęšiai, turi būti tam tikras pasukimo
kampas, idealaus atitikimo nėra (optikoj paskutiniu metu iš viso pareiškė
eit į Klinikas ir išsirašyt kietuosius lęšius...), vos akys pasausėja nuo
kompo (su akiniais nesijaučia, su linzėm kelis kartus rečiau mirktelt
užtenka) - pasisuka lęšis, nebėra regėjimo kokybės, atstatinėt atgal; be to,
kelios dienos prie kompo = pasausėjusios akys + lęšiai man gavosi lengvas
ragenos uždegimas, iš kurio - ragenos surandėjimai.
Žodžiu, man daug terlionės vien šiaip išeinant su jais prie progos, prie
kompo iš viso užknisa. Be to, pusmetinio (6x1mėn) lęšių rinkinio kaina =
akinių kainai... kuriuos nešioju gerokai ilgiau, nei pusmetį.

lllll

"ALORA"  wrote in message news:j2dnp5$gq1$1@trimpas.omnitel.net...

o kodėl konpas ir kontaktiniai lęšiai nedraugai?