Tema: Re: Akiniai su antirefleksinė danga
Autorius: lllll
Data: 2011-08-16 12:24:15
Kadangi linzės - mano nedraugai dirbant prie kompo, turiu paprastus akinius
su antirefleksine danga ir poliarizuotais stiklais tamsius akinukus su
dioptrijomis nuo saulės, tai skiriasi jie. Veikimo principas skiriasi -
pvz., čia pagrindinės dangos http://www.interoptika.lt/akiniu_lesiai.html .
Poliarizuoti ne tik atspindžius nuima, jie paryškina spalvas (dėl to dažnai
naudojami poliarizaciniai filtrai fotografijoje), o antirefleksinė - iš
esmės nuima visokius atspindžius, šešėlius ir pan.  Poliarizacinių ir
antirefleksinės veikimas skiriasi: poliarizuoti stiklai praleidžia tik
vienos krypties spindulius (mokyklinė fizika), o antirefleksinė spraleidžia
viską, bet slopina atsispindėjusias
http://www.optikona.lt/main.php?ID=48&KalID=2
Žodžiu, pagal visas rekomendacijas dirbant prie kompo geriau antirefleksinė,
vairuojant - poliarizuoti.

lllll

"arunazz"  wrote in message news:j23h1r$qaf$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkokių atspalvių turi.
Tai ne tas pats, kas poliarizacinė danga?