Tema: Re: Akiniai su antirefleksinė danga
Autorius: lllll
Data: 2011-08-16 13:49:50
Bet kuriuo atveju, pakeitus iš paprastų į su antirefleksine - jaučiasi.
Akinius nešioju jau virš 20 metų, būnu prie kompo po 8-16 h per dieną (darbe
ir namie), be akinių - tik kai miegu ir maudausi :) Lęšiai gana neploni
(astigmatizmas). Čia prieš kelis metus nutariau, kad ta antirefleksinė nieko
ypatingo, nereikia man... na nešiojau, nieko tokio. Bet paskutinius
pasidariau vėl su antirefleksine. Va tada ir pastebėjau stipriai atspindžių
skirtumą - kai žiūri į bet ką, o tau akinių kampe koks nors langas
atsispindi, prigesina vaizdą - o dabar to nėra. Tame ir jaučiasi tas
palengvinimas, kad nėra papildomų atspindžių nuo lempų ir pan., o ne kad
tiesiogiai mažina akių nuovargį :)
Taip apčiuopiamai tikrai gal nesijaus, bet pakeitus iš paprastų į
antirefleksine dengtus - pradžioj tikrai nustebins. Maloniai. Po to
apsipranti ir nebevertini :)
Kitas dalykas, jei ploni stiklai - tuomet atspindžių irgi nelabai daug,
antirefleksinė rekomenduojama storesniems stiklams.

lllll

"bzik"  wrote in message news:j2dh9h$6rh$1@trimpas.omnitel.net...

antirefleksiniuose jokiu stebuklu nematau. Atspindzius sumazina, bet kad nuo
to maziau vargtu akys prie kompo, nepastebejau :)