Tema: Re: ką darom su akių lašais?
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-22 11:05:04
ale aš tikrai žinau, kad vieną kontraceptinį pleistrą lietuviškuose aprašymuose siūloma vartoti :) Metų pradžioj dariau to aprašymo
reviziją ir siūliau vartoti keisti į naudoti. Lietuviška kompetentinga institucija nesutiko ir apkaltino nekompetencija beigi
destrukcija:) Klientas amerikonas, aišku, nusprendė, kad kompetentinga institucija yra kompetentingesnė. Nepatogi vertėja prarado
kontraktą, o pleistras, kaip mačiau EMA tinklalapyje, toliau sėkmingai vartojamas :)