Tema: Re: ką darom su akių lašais?
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-21 11:13:57
nu bet pagalvok, kokia beryšienė gaunasi - imam tą patį alkoholį ir tokią dirbtinę situaciją:
Dvi blondzynios kalbasi apie odos priežiūrą:
B1: ką darai, kai ant š... spuogas užauga?
B2: vartoju alkoholį...  :)

Aišku, tai nuo visko padeda, kaip antidepresantai :)

Žodžiu, kalbėjau aš 'pa dušam' su kalbos inspektoriais ir man buvo pasakyta, kad yra tik kelios situacijos kur tiktai vartojama ir
tiktai naudojama, visa kita yra nereglamentuojama ir neturėtų būti taisoma. Tad vienintelė taisyklė šiuo klausimu yra čia
http://www.vlkk.lt/lit/2111

Kas dainon nesudėta:
Geriamieji ir kitaip į vidų leidžiami vaistai yra tik vartojami.
Pleistras yra tik naudojamas.
Lašai yra nereglamentuoti, bet konsultantė sutiko, kad dėl aiškumo 'naudoti' tinka geriau, nes yra ir geriamųjų lašų.
Iš teisinė pusės, jeigu kas 'į akis vartojamus lašus' pavartos į akis iš vidaus ir patirs dėl to kokią žalą, teoriškai, už vertimą
atsakingus subjektus ir objektus galima būtų traukti į teismą.
Apskritai yra tendencija riboti 'vartojimą' naudojimo sąskaita.