Tema: Re: ką darom su akių lašais?
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-19 14:27:54
man asmeniškai irgi. Ale tėvyninės kompetentingos institucijos net ir vaistinius ar ten kontraceptinius pleistrus vartoja (gurmanai
blyn :) O viena ponia lituanistė sako, kad naudojama tik tada, kai sakinyje 'naudoti' galima pakeisti 'naudotis' ir reikšmė
nepakinta. Tokiu atveju ir pleistras, ir akių lašai yra vartojami.... pamaniau, kad mano kalbos jausmas sugedo, todėl ir pasidomėjau
visuomenės nuomone :)

va velnio lašai yra stopūdovai vartojami