Tema: Re: Šaltinis
Autorius: Dex
Data: 2011-06-02 14:14:28
nesinervuoju tikrai :)

matavau plataus spektro bendra radio fona.
Neatsimenu vienetų, bet jei bendras fonas namie svyravo 0,2-0,3, tai
keletą sekundžių prieš suskambant mobiliakui, esančiam už 2 metrų nuo
matavimo aparatūros, lygis pakildavo iki 1,5-2,0 ir tęsdavosi iki
pokalbio baigimo. Maždaug gali įsivaizduoti.

Čia su sąlyga, kad omnio ir tele2 ir erdvių interneto antenos yra ant
vandens bokšto už 300m ir namie pastoviai veikia wireless'as.

Dex

--
Dex