Tema: Re: Šaltinis
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-01 11:47:50
labai seniai, apie 2000, esu vertusi informaciją apie tokį tyrimą, tada tik pradžia jo buvo. Jis buvo pradėtas kažkam padavus
mobilnykų gamintoją į teismą, nes jo žmonai mol nuo besaikio kalbėjimo išsivystė smegenų auglys. Tyrimas turėjo būti gan didelis ir
baigtis 2006 metais. kadangi jokių sensacijų po to nepaskelbta, spėju, kad nieko tikro neįrodyta. Vienas iš kriterijų buvo auglių
atsiradimas toje pusėje, prie kurios ausies paprastai laikomas mobilnikas. Sakoma, kad kiekvienas turi tam tikslui mylimiausią ausį,
nors turbūt tai priklauso nuo rankos :)