Tema: Re: kelio sànario uþdegimas
Autorius: lingus
Data: 2011-06-07 11:50:59
Davė mankštos man belekiek, dvi valandas ryte ir dvi vakare, plius
dviratis ir baseinas :) Stipriai trūksta valandų dienoje tam, tai
daugiausia dviratį minu, bet dabar naudoju tik lenkiamuosius raumenis
klipsų pagalba. Jau galiu apie 70km mišku nuvaryt, kol pradedu jaust tas
nesąmones keliuose. Tai kaip ir veikia lyg :)