Tema: Re: kelio sànario uþdegimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-05-31 12:04:14
tai ir tu ta gelezini kojos prieda sukiojai neseniai... :)
Mane tyre penktadieni tai kas keisciausia po raiscio persodinimo
ppraejus dviem metam operuota koja geriau veikia nei sveika. Tiesa su
tiesiamuju/lenkiamuju balansu tokios pacios bedos... reiks eit sportuot
i kluba, ko ziauriai nemegstu....

--
MaRiUs
Kaunas