Tema: Re: ligos
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-02 15:35:12
mums terminai dega :)
be to, pas mumis laikas valanda vėlesnis.

Ale daba, kai į terminą įsipaišėm ir akys vėl atsimerkė, galim panagrinėti jūsų teoriją išsamiai. na, tam pačiam bliablia lyyje,
kaip ir tie "moksliniais tyrimais pagrįsti" rezultatai.

Jou, serotoninai ir dopaminai yra cirkadinius ritmus reguliuojantys hormonai ir tai skamba labai solidžiai. Kaip ir noradrenalinas,
kuris išsiskiria "streso" (nesvarbu, gerybinio ar piktybinio) atveju. GERAS seksas, apie kurį aš kalbėjau ir yra tas stresas.
Moterys ar vyrai čia visai ne prie ko. Tada yra skirtumas, kaip kas reaguoja į postresį - yra žmonių, kurie ir po kitos
išsisprendusios stresinės situacijos nenori miego, kiti gali atsijungti stovėdami. Tai priklauso nuo to, kaip greitai atsistato
hormonų pusiausvyra. Dėl mol estrogenų poveikio, tai tai briedas, opiumo liaudžiai tipo paaiškinimas. Moteroms, kaip žinia, būdingas
nuolatinis hormonų pusiausvyros kismas, kas nebūdinga vyrams. Jeigu estrogenai (jų yra keli) slopintų seratoniną, tai moteras
kamuotų nemiga visada, kai estrogenų koncentracija padidėja. Pvz., prieš ovuliaciją, nėštumo metu, ir ypač - vartojant sudėtinius
kontraceptikus. bet taip nėra. Tai netgi neturi prasmės, nes apvaisintai patelei visiškai nereikia nemiegoti, to reikia gimus
jaunikliams.
Todėl apibendrinus galima daryt išvadą, kad tokia informacija yra eilinis mados klyksmas, kai nesugebėjimą susitvarkyti su savo
emocijomis ir charakterio trūkumus bandoma paaiškinti kažkokia organizmo chemija, mol, jie nieko negali pakeisti, juos valdo
hormonai. Bet yra daugybė situacijų, kur žmogus veikia taip, kaip turi veikti, ir hormonai jam visiškai netrukdo, o prisitaiko. Nes
tam jie ir skirti. Hormonų pusiausvyros pokytis yra ATSAKAS į reakciją, o ne reakcijos sukėlėjas.