Tema: Re: ligos
Autorius: zZz
Data: 2011-05-01 17:39:12
"Vos keli procentai džentelmenų po pasimylėjimo geba likti budrūs ir
aktyvūs, o dauguma įkrinta į fizinio nuovargio, vangumo, apatijos ir
snūduriavimo būseną. Iš kur atsiranda tokia priešprieša – vyriškis ką tik
atliko darbą ir snūduriuoja, o ponia jaučiasi tarsi ką tik „pabudusi“ ir
neprieštarautų glamonių tęsiniui?

Mokslininkai mano, kad dėl tokio kontrasto kalta gamta. Po lytinio akto
piko – orgazmo – pasikeičia vyrų kraujo biocheminė sudėtis, pakyla
noradrenalino, seratonino, oksitocino, vazopresino ir prolaktano lygis.
Didelė šių hormonų koncentracija vyro organizme yra susijusi su miego
būsena, o jų padidėja dėl to, kad po sekso išauga už biologinius rimtus
atsakingo hormono melatonino lygis. Todėl, kaip sako mokslininkai, nieko čia
keisto, kad po sekso Tu pavargęs ir ramus tenori patogiai įsitaisyti ir
nusnūsti.

Be to, pastebima, kad orgazmo metu vyro organizmas išskiria didžiulį kiekį
hormono dopomino, kuris savo sudėtimi yra giminingas noradrenalinui ir
adrenalinui (šie hormonai išsiskiria stresinių situacijų metu ir skatina
aktyvumą). Iš karto po akto dopomino kiekis smarkiai nukrinta, o kitų dviejų
už miegą atsakingų hormonų – seratonino bei oksitocino – išauga. Įdomu tai,
kad moters kūne vyksta panašūs hormonų pokyčiai, tačiau moteriškasis
hormonas estrogenas stabdo seratonino veiklą – būtent dėl to moteris lieka
aktyvi ir nori su Tavimi bendrauti.

[...]

Anot apklaustųjų, vos 46 procentai moterų po sekso jaučiasi išsekusios ir
nori nusnūsti, o net 94 proc. stipriosios lyties atstovų tvirtino, kad po
sekso jų akys pačios merkiasi, ir jie tiesiog nieko negali padaryti."