Tema: Re: Biorezonansine kompiuterine diagnostika
Autorius: RaR
Data: 2011-05-02 13:17:46
Eilinis rusų "technikos stebuklas, neturintis analogų pasaulyje".
Nereikia absoliučiai jokio išmanymo medicinoje, biologijoje ar fizikoje,
kad suprastum, jog tai sukčių kontora - vien pažiūrėjus į svetainės lygį
ir kontaktuose aptikus vienintelį mobilaus ryšio tel numerį.

Bet liūdna yra tai, kad mūsų tamsioje, alternatyvių metodų ir net
stebuklų trokštančioje visuomenėje tokie sukčiai gali susirinkti nemažai
pinigėlių kol juos užtrumpins atitinkamos tarnybos.