Tema: Re: Biorezonansine kompiuterine diagnostika
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-01 23:01:44
ką rezonuosi?
jeigu tu turi polinkį toms minėtoms ligoms, tai yra genetinis sutrikimas, tam tikra klaida genų sankaboje - taigi, ne ląstelės
lygmenyje, o DNR, kas yra molekulė . Tai ką čia gali išrezonuoti?
Antra vertus mutacijos, galinčios sukelti tas ligas, nėra vienareikšmiškos, jų nėra viena ir ligos pasireiškia jeigu dar ir
gyvensena netinkama, jos nėra lemiamos.
teorija turėtų būt pagrįsta praktika. Aš asmeniškai neįsivaizduoju, kad būtų galima išmatuoti mutacijas kažkokiu rezonansu. Tai
netgi ne rezonansas, o tipo kažkokios paties organizmo spinduliuojamos piktosios jėgos. Niu, aura vienžo :) Trečia vertus, net ir
kalbant apie esamus sutrikimus, sveikas organas yra labai sąlyginė sąvoka, todėl nemanau, kad gali būti kažkoks etalonas, pagal kurį
būtų galima lyginti, sveikas tas organas, ar ne