Tema: Re: niezulys kirksnyse ir....
Autorius: veld
Data: 2011-04-18 20:39:31
Ten tinka ir sausai odai. as ir pati ji naudoju, nes mano oda pacios labai
sausa.. man patinka, kad jis bekvapis ir be jokios chemijos.tad naudok
drasiai. paziurek ekologiskose parduotuvelese yra visokiu aliejuku sausai
odai- simondsiju aliejus, kokosu aliejus, LABAI GERAS SVIESTMEDZIO ALIEJUS.
pakaityk internete:)

p.s.  mano ir vyro sitas pastas bendras, jeigu ka:)
as jo nesnipineju, jeigu kam cia jau labai idomu...