Tema: Re: niezulys kirksnyse ir....
Autorius: veld
Data: 2011-04-13 20:41:24
Rekomenduoju krema BASALIS. Jis skirtas  sausai odai. Jo yra pirkti kmu
vaistineje. Jei kaune, tai kliniku vaistinej. jis yra visiskai be chemijos.
mano vyro oda labai sausa + jam egzema, o ten kur yra keliu linkiai uzsideda
dideli sasai. be to dar labai niezti. nupirkau to kremo, tai praeina
ilgesniam laikui, veliau vel nusikaso, ir vel tepam. konsultavausi su keliom
vaistininkem, sakiau, kad naudoju basalio krema, sake lb gerai, dar dave
tepaliuka zaizdelem gydyti ir liepe naudoti basalio krema:)