Tema: Re: tirpsta pirstas
Autorius: Justas M.
Data: 2011-04-07 20:06:41
1. T2-T3 slanksteliai neturi nieko bendro su pirstais.
2. Greiciausiai cia tunelinis sindromas, bet ne rieso kanalo, o vos zemiau
alkunes ties dilbio sukamaisiais raumenim.
3. Paklausk ar tas chiropraktikas turi mociute. Jeigu turi, tegul jai ir
papaskoja.

"audrius"  wrote in message news:imsl5r$tin$1@trimpas.omnitel.net...

cia rimta problema, marsh pas seimos daktara arba chiropraktika, kad
pataisytu stubura: tau uzsispaudes 2 ar 3 krutines slankstelis, man buvo tas
pats, veliau problema pasireksdavo mazojo ir bevardzio pirsto tirpimu, dar
veliau - tiesiog ranka nutirpdavo nakti iki alkunes iki tiek, kad nakti
pabusdavau ir turedavau stipriai "atpurtyt", skaudedavo
po kinezioterapijos seansu pasitaise, tiesa, reikia pasidaryt isvadas ir kuo
daugiau daryt lankstumo pratimu, kuo maziau prie kompo, keist sedesena, dar
ka pasake gydytojai, kad stangos paudimas kachalkoj tik stiprina sia
problema
o chiropraktikas veliau pasake ir priezasti viso sito: stubura kreipia
neteisinga vidaus organu padetis, geriau arbatu ilga laika, tai reikalai is
esmes pasitaise.