Tema: Re: tirpsta pirstas
Autorius: audrius
Data: 2011-03-29 16:00:43
cia rimta problema, marsh pas seimos daktara arba chiropraktika, kad pataisytu stubura: tau uzsispaudes 2 ar 3 krutines slankstelis, man buvo tas pats, veliau problema pasireksdavo mazojo ir bevardzio pirsto tirpimu, dar veliau - tiesiog ranka nutirpdavo nakti iki alkunes iki tiek, kad nakti pabusdavau ir turedavau stipriai "atpurtyt", skaudedavo
po kinezioterapijos seansu pasitaise, tiesa, reikia pasidaryt isvadas ir kuo daugiau daryt lankstumo pratimu, kuo maziau prie kompo, keist sedesena, dar ka pasake gydytojai, kad stangos paudimas kachalkoj tik stiprina sia problema
o chiropraktikas veliau pasake ir priezasti viso sito: stubura kreipia neteisinga vidaus organu padetis, geriau arbatu ilga laika, tai reikalai is esmes pasitaise.