Tema: Re: skaičiukai statistikos garbintojams ;)
Autorius: RaR
Data: 2011-03-10 16:41:51
Kad japonai žymiai dažniau serga skrandžio vėžiu, žinoma jau seniai. Dėl
mitybos ir vėžio sąsajų - čia įrodymų labai mažai, daugiausia
interpretacijos. Tvirčiau nustatytos tik atskirų vėžio rūšių sąsajos su
tam tikrais kancerogenais ir virusais. Todėl samprotauti apie tai, kas
sveikiau maitinasi šiuo atveju - bergždžias užsiėmimas.

Kol kas bene vienintelė rimtesnė skrandžio vėžio sąsaja nustatyta su
H.pylori kamienais, sukeliančiais skrandžio opą. Gal kada paaiškės, kad
didesnį japonų polinkį sirgti šia liga sukelia kokia nors jiems būdinga
geno atmaina, koks nors mikroorganizmo kamienas, o gal ir jų mitybos
ypatumai.