Tema: Re: skaičiukai statistikos garbintojams ;)
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-10 12:59:03
statistika nemeluoja, ji paprasta ir elementari, kaip trys kapeikos. meluoja jos interpretacija. teisingiau, norint kažką
"mogsliškai" įrodyti, manipuliavimo statistika galimybės yra neribotos. Kaip ir mano pateiktame pavyzdyje. Japonų ir amerikonų
statistiką tikrai sudarė ne lietuva ir, pateikiama vadovėlyje farmacininkams, nemanu, kad ji bus neteisinga. Vadovėlyje ji ir
neinterpretuojama. Bet jeigu koks gudrutis žurnaliūgas paims šituos skaičius iš konteksto, parašys antraštę "Moksliškai įrodyta, kad
amerikiečiai maitinasi tinkamiau už japonus!!!“ Aš duodu kepurę prikakot, kad tik mažoji dali pastebėtų, jog amerikonai turi daug
daug kitų šansų numirti, stovinčių pirmose 5 vietose, nes jie yra nutukę, o nutukę, nes netinkamai maitinasi ir nejuda. Taip ir
atsiranda pseudomogsliniai teiginiai

100 metų nemačiau lietuviškų laidų, bet kartais pasikaičius komentarus atrodo, kad jos dar tupesnės už vokiškas. Tik vokiškose
sakoma, kad pats geriausia šūdas yra vokiškas, o lietuviškose, kad šūdas yra blogas tik todėl, kad jis lietuviškas :)